Wij hanteren verschillende betalingsmogelijkheden om het bedrag van uw bestelling te voldoen. De door u gewenste methode kunt u aangeven in het bestel/betaalproces. Bestellingen worden verzonden als bij ons het volledige orderbedrag is bijgeschreven.
iDEAL
iDEAL is de meest gebruikte methode voor Nederlandse bezoekers. Met iDEAL wordt u omgeleid naar de vertrouwde en beveiligde omgeving van Mollie. U kunt de instructies op het scherm volgen om de bestelling te voltooien.
iDEAL is enkel voor klanten met een Nederlands bankrekeningnummer.
SOFORT Banking
SOFORT Banking is de populairste betalingsmethode in Duitsland en is in meer dan 10 landen beschikbaar. Met SOFORT betaal je eenvouding met uw eigen bankgegevens in de beveiligde en vertrouwde van SOFORT.
Een appart SOFORT account is niet nodig om uw bestelling te voltooien.
Directe Bankoverschrijving
Als u tijdens het afrekenproces kiest voor de optie Bankoverdracht dan maakt u per bank het orderbedrag over naar onze betalingsprovider Mollie. Hierbij dient u het betalingskenmerk op te geven dat u ontvangt in de mail.
Indien wij 5 dagen na bestellen het orderbedrag niet hebben ontvangen, wordt de order geannuleerd. Indien niet het gehele bestelbedrag wordt overgemaakt kan dit vertraging opleveren in het verzendproces.
Klarna - Achteraf Betalen
Liever achteraf betalen? Dat kan met Klarna.
Klarna voert het volledige achteraf betaalproces uit. U kunt uw betaaloverzicht van Klarna via de Klarna App inzien en eenvoudig betalen vanaf uw smartphone. Klarna houdt u op de hoogt via push notificaties en e-mails wanneer het betaaloverzicht voor u klaar staat. U heeft dan 14 dagen de tijd om de betaling te voltooien terwijl u al thuis uw bestelling heeft!
Als u voor de eerste keer bij betaald via Klarna kunt u een bestelling plaatsen vanaf € 20,- tot een bedrag van € 150,-. Bent u een bekende Klarna klant? Dan kunt u betalen tot een bedrag van € 250,-. Niet mogelijk in combinatie met verzendoptie Afhalen Servicepunt. Deze bestellingen zullen door ons geannuleerd worden.
Meer informatie over betalen via Klarna? Klik hier.
Billink - Achteraf Betalen
Liever achteraf betalen? Dat kan met Billink.
Billink voer het volledige achteraf betaalproces uit. Na een aantal dagen ontvangt u via de e-mail de factuur. Uw actuele bestellingen en facturen kunt u ook altijd terug vinden in de Billink App.
Betalen met Billink is enkel mogelijk als uw factuur- en afleveradres gelijk zijn aan elkaar.
Niet mogelijk in combinatie met verzendoptie Afhalen Servicepunt. Deze bestellingen zullen door ons geannuleerd worden.