Verzending

Standaard verzending = Gratis!

Onze standaard bestellingen worden verzonden via DHL (briefpost en pakketpost). Alle bestellingen die op werkdagen (ma-vrij) worden geplaatst, worden meestal binnen 24 uur verwerkt ( Bij drukte kan dit oplopen tot 72 uur ). Indien een product onverhoopt niet bij ons op voorraad is en daardoor niet binnen 5 werkdagen afgeleverd kan worden, krijgt u hiervan van ons een bericht.

Bestellingen binnen Nederland worden altijd gratis verzonden
Bestellingen die door de brievenbus passen worden met DHL per briefpost verzonden in een bubbelenvelop. Producten of bestellingen die niet door de brievenbus passen, worden verzonden als pakket.

Overige verzendopties
Naast de gratis verzendoptie bieden wij nog een aantal betaalde verzendopties aan. Zo kunt u er voor kiezen om uw bestelling te laten verzenden als DHL of Postnl pakket. Of laat uw bestelling leveren op een Servicepunt. Ook hebben wij Evening Next Day en zelfs Same Day Delivery mogelijkheden. U vindt al de verzendopties op de afrekenpagina.

Minimale orderwaarde
Op onze webshop hanteren we een minimale orderwaarde van € 7,50. Dit houden wij aan vanwege ons beleid om altijd een gratis verzendmethode aan te bieden. Op bestellingen onder € 7,50 maken wij simpelweg verlies vanwege de kosten die wij moeten maken om een bestelling bij de klant te krijgen. U kunt hierbij denken aan bijvoorbeeld:

– Afdracht BTW
– Verzendkosten
– Verpakkingskosten
– Betaalkosten (iDEAL en dergelijke)
– Personeelskosten

Extra verzendopties

  • Ma t/m Vrij tussen 00.00 & 10.15 uur besteld = zelfde dag in huis!

U kunt er tijdens het afrekenproces voor kiezen om uw bestelling dezelfde dag in huis te hebben. Dit geldt enkel van ma t/m vrij tussen 00:00 & 10:15. Voor deze optie hanteren wij verzendkosten van €3,95

Koerier: Trunkrs

  • Ma t/m Do tussen 16.00 & 23.59 uur besteld = volgende dag in huis!

Als u te laat bent met het bestellen vóór 16:00 kunt u deze optie aanvinken om tóch uw bestelling de volgende dag in huis te hebben. Dit geldt enkel van ma t/m do tussen 19:00 & 23:59. Voor deze optie hanteren wij verzendkosten van €3,95

Koerier: Trunkrs

  • Vrij 16.00 tot Zo 23.59 uur besteld = maandag in huis!

Vergeten uw bestelling voor vrijdag 17:00 te plaatsen? Geen zorgen! U kunt nu alsnog uw bestelling maandag in huis hebben. Dit geldt enkel van vrijdag 16:00 tot zondag 23:59. Voor deze optie hanteren wij verzendkosten van €3,95.

Koerier: Trunkrs

  • Afhalen Postnl Servicepunt (gratis vanaf €50)

U kunt er tijdens het afrekenproces ook voor kiezen om uw bestelling af te laten leveren op een PostNL Servicepunt. Als u uw postcode invult, worden de dichtstbijzijnde punten getoond. Vervolgens kunt u het gewenste Servicepunt selecteren en wordt uw bestelling daarheen verzonden. Voor deze verzendoptie brengen wij €3,95 in rekening. Voor bestellingen met een orderwaarde boven €50,- is deze optie gratis. Deze verzendoptie is niet toegestaan bij onze Achteraf Betaaloptie. Wordt deze combinatie toch gebruikt, dan annuleren wij de bestelling.

  • Afhalen aan ons magazijn in Moordrecht, Zuidbaan 508

Als u online uw bestelling heeft geplaatst kunt u deze indien gewenst ook afhalen in ons afhaalpunt in Moordrecht. U kunt uw bestelling direct online betalen of ter plaatse met PIN voldoen (kies dan voor de optie Betalen in de winkel). Direct na het plaatsen van uw bestelling kunt u langskomen om de bestelling af te halen (zie onderstaande openingstijden van het afhaalpunt).
Direct af te halen na bestellen!

Afhalen is alleen mogelijk van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur en zaterdag van 09:00 tot 14:00.

Problemen met uw bestelling?

  • Heeft u wel een Track & Trace code ontvangen maar is uw bestelling niet op tijd binnen?

In dit geval ligt het bij de koerier. Houd de track & trace code goed in de gaten, in de meeste gevallen wordt de bestelling de volgende (werk)dag alsnog geleverd. Als het de dag na de oorspronkelijke leverdag nog niet binnen is… Neem dan contact met ons op.

  • Heeft u geen Track & Trace code ontvangen?

Neem in dit geval contact met ons op.

  • Heeft u geen bestel bevestiging per email gehad?

Soms kan dit eventjes duren. Als u hem na 1 uur nog niet ontvangen heeft… Neem dan contact met ons op!

  • Verkeerd bezorgadres gebruikt?

Als het pakket nog bij ons is en niet bij de koerier kunnen wij dit wijzigen. Indien het pakket al bij de koerier is aangekomen kunt u er voor kiezen om het pakket niet aan te nemen, deze wordt dan terug gestuurd naar ons. U dient dan zelf de bestelling opnieuw te plaatsen.

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Let op: Dit is niet mogelijk indien de bestelling is betaald met Afterpay!